LOVE

2010年2月1日星期一

是什么风把我吹回来了......??

就来说说上个星期五(29/01)的事呗~


省略掉dear dear的事先咯……
我放学回家…整个人累死了~


哪里知道……
妈突然手抽筋~
所有的人担心的要死……
爸也是…
背着妈进车里…送去医院~
妈也是个小孩子…哭哭啼啼的 =_=
辛苦了~
actually mum close d shp oredi n rest in room
coz~
she nt getting well



消息传的有够快…
几乎全世界都知道一样…
姑姑(miri) knw oso
Then she call me n told a lot of thing…
gu says tis year mum n my health nt good…
must bcareful~ ~



我呢~
后来被骂得很惨 T.T
都是姨姨她们
X的!!!
在你们眼里…我是没用的人
我也不需要你们出现在我的世界里…
讲到自己很辛苦一样……
真要比~ 一点都不辛苦才是事实
你的女儿又好到哪里去??!!!
根本就是正牌的千金大小姐



这几天…
没有妈的唠叨~
我耳边轻松到爆!!!
辛苦…
又怎样…谁在乎呢?
家大大小小事…我负责到底~
午餐 晚餐 也是…
一天都不懂以累洗了几次脸……T.T
全身脏脏又臭臭
手都痛也粗鸟~
那几个弟妹生来不懂干什么用的!!!


好咯~
今天他们全部去看妈了…
我才不要去!!!
留在家多爽!!! 是不是??



下午on9 fb chat wif gugu~ ~
Gugu says:

u know,
somtetime gugu told my frens in miri tat i got a niece at jurau there,
very mature n independant like gugu,
can handle many thgs neither shop or home...
very proud to tell ppl about u
u r the best for gugu....
gugu never think tat oth ppl can compare with u
ignore what the ppl in jurau talking abt u,
for gugu,u r the best oledi,ok?
juz try ur best to help but dont forget to do ur revision o....
studies still as ur main thgs to do at the moment



gu…tnx~~ T_T
always by my side support me…
when I juz a kid…u oredi stay by my side…
I can walk bck after school…
V had many sweet memory…
Who broken it~ I’ll kill
Y them dun knw hw good of me??
I’m reli tired to walk 4ward…
Somebody tel me…hw??? T___T

没有评论:

发表评论